Elektronikus ügyintézés
Tisztelt Ügyfeleink!
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.
ÖNKORMÁNYZATI HIVATALI PORTÁL:
https://ohp-20.asp.lgov.hu
Az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy
ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre. Azaz a magánszemélyek papír alapon is benyújthatják a portálon található űrlapokat.
Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az _e-Papír_ szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
Önkormányzati Portál tájékoztató
Elektronikus Ügyintézés Útmutató
Birtokvédelmi és közigazgatási per
Tájékoztató a Helyi Iparűzési Adóról
Madaras község Önkormányzata adószámlái
Bankszámlaszám: 50460746-10005831
KRID azonosító: 308087964